marți, 13 decembrie 2011

Scrisoare catre sora mea mai mica !

Azi ai implinit frumoasa varsta de 18 ani ! si pentru tine ziua majoratului este la fel de importanta si fericita , plina de surprize :X. In aceasta zii iti urez surioara mea sa ai parte de tot ce e mai bun pe aceasta lume, sa ai parte de multa sanatate, fericire si mult succes in noul an. Vreau sa stii ca pentru mine acesti 18 ani petrecuti alaturi de tine au fost , sunt si vor fii in continuare cei mai fericiti ani pentru ca alaturi de tine am trait cele mai frumoase clipe ale vietii mele, clipe care au reprezentat bucurie, copilarie, fericire, adolescenta , dar si clipe mai putin placute, momente triste, momente penibile , insa toate acestea constituie astazi placute AMINTIRI...De altfel, draga mea sora, tu pentru mine reprezinti un adevarat model pentru ca ai reusit sa treci prin atatea. Sunt mandra de tine atat din punct profesional cat si emotional, sufletesc. Ar fii multe de spus, dar simt ca nu-mi ajung aceste pagini.

Vreau doar sa sti ca te iubesc foarte mult si mi-e foarte dor de tine !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu